Optimaal vindbaar voor uw doelgroep

Wilt u zeker weten dat uw website gevonden wordt? Wij weten hoe u relevant wordt voor de zoekmachine.
SEO oftewel zoekmachine optimalisatie is een must in dit digitale tijdperk, er zijn immers in uw branche volop concurrenten.
Wij leveren de juiste content strategie zodat u hoog in Google rankt.

Onze werkwijze. Een eenmalige quickscan, een onderzoek middels keywords zodat we inzicht hebben in de markt. Wij matchen de voor (on) page en achter (off) page zodat Google u herkend op de termen die relevant zijn voor uw doelen. Concreet, u rankt organisch (onbetaald) hoger in Google genereert meer omzet en verhoogt uw naamsbekendheid.  Is dat ook niet uiteindelijk het doel?!

Kern is KEY

Een prachtige website alleen heeft u niet genoeg klandizie? Wij kunnen u helpen! Keywords zijn ‘ key ‘ voor het succes van uw website. Wij weten de meest gave teksten te creëren met enkel en alleen één woord!

De kern is de boodschap die je doelgroep bewust en onbewust moet oppakken middels beelden en teksten. Wij zijn geniaal in de vertaling hiervan omdat we op een unieke manier de techniek hebben kunnen koppelen aan de creativiteit. Het lucratieve van deze manier van werken is dat de (be)zoeker ook echt krijgt wat hij zoekt en dat u zo automatisch een stukje vertrouwen kweekt. Google geeft u immers voorrang op de relevante term en als het beeld dan ook nog klopt met de werkelijkheid? Succes gegarandeerd!

Meer weten?!

Toezicht op Succes

De quickscan, een mooie manier om succes te bewaken. Verandering? Bij online marketing is het de orde van de dag. Wilt u “in de lead” blijven is het essentieel dat u de markt op de juiste wijze blijft bespelen.

Samen werken we aan het doel, en wij monitoren uw succes. Wij houden de markt in de gaten en sturen bij wanneer dit noodzakelijk is. U bent in control. Alles wat we doen onderbouwen we en overleggen we door per kwartaal of per maand resultaat op te leveren. Want u begrijpt,” als 70% zich eerst online oriënteert is het KEY dat u gevonden wordt”.

Meer weten?!