Een wit voetje halen doe je met E-mailmarketing!

Een nieuwsbrief, die ken je vast, een waardevol kanaal om een boodschap over te brengen. Waar social media een kanaal is wat binnen een seconde duidelijk moet zijn, is E-mailmarketing een middel waar men, “mits het waardevol is” de tijd voor neemt. Je kan dus zogezegd lekker uitpakken en wij zorgen dat dit cadeautje uitgepakt wordt!

Binnen dit segment implementeren wij de processen, schrijven wij de persoonlijke verhaallijnen, bedenken we doeltreffende automations en maken we de complete workflows aan.

Waarom beginnen met e-mailmarketing?

Breng ADvertainment naar je klanten en maak van een eenmalige klant een vaste klant. Email als communicatiemiddel maakt dit mogelijk, een gevestigde orde, vertrouwd en de mensen die het openen zijn vaak al klaar voor de aankoop. Je bereikt wellicht minder massa met deze strategie, alleen de mensen die je bereikt zijn ook oprecht geïnteresseerd. Wanneer je E-mailmarketing goed uitvoert, is het een vorm van entertainment en word je niet gezien als spam.

Je kan de doelgroep dus uitstekend bewegen naar de eerste of volgende aankoop!

email marketing

Geen blauwtje meer lopen, E-mailmarketing gaat de fans omzetten naar betalende klanten.

Ik wil meer weten.

Een complete klantreis organiseren, het kan met E-mailmarketing.

Zonder sales toe te passen op al je marketing-inspanningen loop je ontzettend veel omzet mis. Door telkens de herhaling met E-mailmarketing laat je geen enkele kans onbenut.

Een mooi voorbeeld van een complete reis met een Facebook campagne. 500 emailadressen verzameld via een leadcampagne op Facebook die gekoppeld zijn aan je e-mail automation. Je volgt de geïnteresseerden op met een onweerstaanbare aanbieding of actie. Resultaat, 50 gaan over tot aankoop, 450 krijgen een herinnering met waarom anderen zo ontzettend gelukkig zijn met deze aankoop. Wat denk je dat er gebeurt?

Men gaat twijfelen, sommige gaan over tot aankoop en sommige hebben nog een zetje nodig. Heb jij al een idee hoe jij deze twijfelaar toch nog overstag krijgt, ze hebben immers al een verkoop signaal afgegeven. Vraag jezelf nogmaals af waarom deze persoon dit toch echt nodig heeft en je hebt het antwoord.

E-mailmarketing is een geweldig spel die op de juiste manier gespeelt dient te worden.
Want ook hier is een maar… E-mailmarketing is heel effectief mits er een stukje strategie toegepast wordt. Zonder de kennis van je doelgroep, in te spelen op de behoeftes en pijnpunten sla je de plank mis. En een last i.p.v. een lust, dus dat je gezien wordt als spammer moet je zeker weten voorkomen.

Een succesvol proces doorlopen doe je door telkens de E-mailmarketing campagnes te analyseren, optimalisaties toepassen zodat het afgestemd is op de wensen van je klant.

Zullen we er voor zorgen dat je E-mailmarketing een kado is?

Laten we kennismaken!